Een kleine vertraging - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Roel en Ingrid Veer - WaarBenJij.nu Een kleine vertraging - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Roel en Ingrid Veer - WaarBenJij.nu

Een kleine vertraging

Door: Ingrid en Roel

Blijf op de hoogte en volg Roel en Ingrid

25 Oktober 2013 | Nederland, Amsterdam

Hallo allmeaal,
We beginnen lekker: VERTRAGING
In Amsterdam dusdanig veel vertraging opgelopen, waardoor we onze aansluiting naar Sao Paulo niet hebben kunnen halen. In Lissabon opgevangen door grondpersoneel van TAP en vervoerd naar een hotel, alwaar we de nacht moeten doorbrengen. Morgenochtend vliegen we verder naar Salvador en van daaruit naar Sao Paulo. Althans dat hopen we........
Het voordeel is dat we direct kennis hebben gemaakt met de groep en de eerste indruk is positief. Daarover horen jullie ongetwijfeld later meer.
We gaan nu maar een kleine versnapering nuttigen op kosten van TAP, zoals alles vergoed zal worden door deze vliegmij.
Groetjes vanuit Lisboa en tot gauw!

• 25 Oktober 2013 - 18:42

Irene:

Dat is balen, zeg, ik had het al gezien op internet. Maak er wat leuks van vanavond, je kunt er toch niets aan doen. En voor morgen, goede reis!

• 26 Oktober 2013 - 08:16

Sylvia:

Nou nieuwe dag, nieuwe ronde, nog een goede reis verder he gr xtot gauw,.

• 27 Oktober 2013 - 14:10

Hopelijk verloopt jullie reis inmiddels beter. Wij zijn aangekomen op ons laatste adres. Inmiddels gehoord dat onze binnenlandse vlucht van 11.30 is verplaatst naar 14.05, gelukkig hebben wij genoeg speling... Heel veel plezier en wij lezen graag jullie verslagen. Liefs Eduard en Jacqueline