Lesotho-St. Lucia - Reisverslag uit Anna Paulowna, Nederland van Roel en Ingrid Veer - WaarBenJij.nu Lesotho-St. Lucia - Reisverslag uit Anna Paulowna, Nederland van Roel en Ingrid Veer - WaarBenJij.nu

Lesotho-St. Lucia

Door: Roel en Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Roel en Ingrid

30 Oktober 2015 | Nederland, Anna Paulowna

Bewoonde wereld en even tijd en gelegenheid om een stukje te schrijven. We waren gebleven op weg naar Royal Natal National Park. Daarin liggen dus de Drakensbergen. Hadden een prachtig Engels landhuis voor 6 personen. Niet echt Afrikaans, maar wel lekker. Hebben die middag niet veel meer gedaan, behalve dan even het terras uitgeprobeerd. Dat ging goed! Gistermorgen zijn we gaan lopen in Royal Natal. Al met al zo'n 3 uurtjes gelopen langs de prachtige rotsformaties. Het grootste deel van de groep deed de kleine route, wij de langere. Loopt natuurlijk ook veel lekkerder met een paar man. Echt schitterend! Eenmaal weer terug bij het beginpunt de lunchpakketjes genuttigd. In de loop van de middag waren we terug op ons landgoed. Roel ging effe gestrekt, ik ging even van het mooie weertje genieten nu het nog kan. Wasje wapperend aan de lijn, alles weer schoon. Eind van middag lekker biertje gedronken en heerlijk gegeten. Vandaag zijn we naar St. Lucia gereden, dat ligt weer aan de kust. Zouden vanmiddag een boottochtje hebben maar helaas, boot kapot (zeggen ze). Wordt nu verplaatst naar morgenmiddag. Zitten nu ook in appartementjes. Er is alleen geen water...... niet handig. Komt pas weer om 18,00 de kraan uit. Gelukkig kwamen we daar achter voordat iemand een grote boodschap moest doen.... Lopen nu even in het stadje. Wat drinken (en dus ook gelijk maar gaan plassen ha ha). Morgenochtend gaan we vroeg op pad om beestjes te kijken en daarna dus de boottocht voor de nijlpaarden en de krokodillen. We hebben overigens grote kans dat er vanavond bij ons hotel ook al een nijlpaard op het terrein komt, schijnt wel vaker voor te komen. Hij is van harte welkom hoor!

• 04 November 2015 - 09:16

Ton En Ina:

Zo te lezen genieten jullie weer volop, nog even even en dan Kruger park. Hopelijk zien jullie de Big Five.
    Nog veel plezier in het mooie Zuid Afrika.