Lesotho - Reisverslag uit Anna Paulowna, Nederland van Roel en Ingrid Veer - WaarBenJij.nu Lesotho - Reisverslag uit Anna Paulowna, Nederland van Roel en Ingrid Veer - WaarBenJij.nu

Lesotho

Door: ingrid en roel

Blijf op de hoogte en volg Roel en Ingrid

28 Oktober 2015 | Nederland, Anna Paulowna

Daar zijn we weer! Waren gebleven bij de lange reisdag. Die werd nog wat langer omdat er 1 van de 4 V-snaren kapot was. Paar uurtjes vertraging maar we kwamen met licht aan. In onze korte broek en zonnebril gingen we weg. s' Middags trok het dicht en eenmaal bij onze prachtige plek lag er een dik pak hagel...... hebben wij weer. Lesotho is prachtig. We hebben gisterochtend een village wandeling gemaakt door diverse dorpjes, totaal niet toeristisch. 's Middags zijn we met nog iemand wezen lopen (4 uur). Klik klik, ja hoor, Roel maakt nog steeds foto's (en ik volgens mij niet minder). Gaat prima hier met ons! Zijn inmiddels net weer terug in Zuid-Afrika. Hebben de twee grensposten weer gehad, 2 nieuwe stempeltjes erbij. Gaan zo stukje rijden, dan lunch en dan komen we in het prachtige (zeggen ze) Golden Gate Park. Daar strekken we onze benen nog even en rijden dan door naar Royal Natal National Park. We genieten enorm. Alle jarigen nog gefeliciteerd en Tineke veel succes!

• 28 Oktober 2015 - 10:47

Irene:

Wat fantastisch allemaal maar wel vermoeiend. Geniet er van!

• 28 Oktober 2015 - 19:38

Karin & Ruud:

Ben al weer benieuwd naar de foto's. Vanavond een wedstrijd "gekocht" op de tv de broers gaan Feyenoord-Ajax kijken hier (als alles maar heel blijft).
    Jullie nog veel plezier

• 28 Oktober 2015 - 19:50

Eduard Annen:

Dit is toch helemaal niet leuk. Man man, iedere ochtend naar je werk is veel beter! Ik wordt niet jaloers om die verhalen te lezen. Niks aan..het is veel spannender om een kopje koffie ☕️ te halen bij de koffiemachine op je werk.. Dat is pas leuk! Leuker dan een paar stempeltjes krijgen bij een grensovergang.. Wij gaan morgen weer werken! YES!!, Sterkte met je vakantie en mochten jullie het leuk vinden: GENIET met hoofdletters..