Gelukkig hebben we ook nog een paar fotootjes - Reisverslag uit Anna Paulowna, Nederland van Roel en Ingrid Veer - WaarBenJij.nu Gelukkig hebben we ook nog een paar fotootjes - Reisverslag uit Anna Paulowna, Nederland van Roel en Ingrid Veer - WaarBenJij.nu

Gelukkig hebben we ook nog een paar fotootjes

Door: Ingrid en Roel

Blijf op de hoogte en volg Roel en Ingrid

20 November 2014 | Nederland, Anna Paulowna

Nog even een nakomertje voor de liefhebbers. Bij de verslagen zijn nu ook nog een paar fotootjes geplaatst. Op locatie was het ondoenlijk om ze te uploaden, dan hadden we er nu nog gezeten (wens is de vader..........).
Veel kijkplezier en liefhebbers zijn welkom om over x-aantal weken het definitieve fotoboek te komen bekijken.

Groetjes en hopelijk kunnen we jullie in de toekomst weer verblijden met een volgend reisverslag, waar vandaan ook ter wereld!

Dank voor jullie reacties.

Ingrid en Roel

• 20 November 2014 - 23:58

Alida:

Wow,wow,wow, what beautiful pictures you captured. The rhino blast is my favorite.
    Some of the animals I don't know what they are, especially birds. Amazing journey you had without us.
    We thought about you often and look forward to the updates, but now the pictures.
    Love you lots
    Alida

• 21 November 2014 - 12:29

Jouke:

Eh eh! Wat een ongelofelijke foto's zijn het weer geworden!! Dit is toch wel Afrika op zijn aller allermooist als je het mij vraagt. Van de droogte van de woestijnen van Namibië tot de vochtigheid van Victoria Falls en een aantal van de meest indrukwekkende dieren die er bestaan, ik denk dat ik deze reis bovenaan mijn lijstje moet gaan zetten ;-) Ben zeer benieuwd naar de rest van jullie verhalen en foto's al laten de foto's nog wel even op zich wachten. Volgende week zondag hoop ik jullie te zien op het grooote feest van mijn vadertje.

Groetjes vanuit Mokum!

• 21 November 2014 - 12:37

Sylvia:

Welkom thuis wat hebben jullie weer een mooie reis gemaakt en wat geweldig dat wij hier thuis hebben moggen mee genieten daarvan super nou tot gauw want ik wil jullie nu ook wel weer eens in het echt zien hahaha gr xxx

• 21 November 2014 - 16:16

Ina Van Wijk:

Geweldig wat een mooie reis weer.

• 23 November 2014 - 19:27

Helma Swikker:

Onwijs mooie foto's Roel en Ingrid! Wat een prachtige reis! Echt fantastisch!!!