Voor de liefhebbers nog wat te bekijken - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Roel en Ingrid Veer - WaarBenJij.nu Voor de liefhebbers nog wat te bekijken - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Roel en Ingrid Veer - WaarBenJij.nu

Voor de liefhebbers nog wat te bekijken

Door: Roel

Blijf op de hoogte en volg Roel en Ingrid

21 Februari 2013 | Nederland, Amsterdam

Beste allemaal,

Op veler verzoek zijn hier toch nog een paar fotootjes van onze reis door West Australie. We zijn inmiddels weer thuis, de was is weer gedaan, de 1e selectie foto's gedaan, etc. etc. Het "gewone" leven gaat weer verder en kunnen we gaan uitzien naar een volgende trip. Waar die heen gaat is nog geheim, ook voor ons. Maar degenen die ons een beetje kennen weten: Er komt er vast iets leuks uit de koker. Ook dan zullen we jullie weer allemaal op de hoogte houden.
We danken jullie nogmaals voor het "meegenieten" en vooral voor de reacties. Die zijn door ons bijzonder gewaardeerd.

Ingrid en Roel

• 21 Februari 2013 - 20:11

Alida :

Loved, loved all the pictures. Did you see the Kookaburra in the wild? The lorrikeets are amazingly beautiful as are the Cockatoos "rats in the sky" as they call them there. You saw many different Ibis also. Some we did not see. Great shot of the dingo. Understandably you were a bit freaked out when the dingo came around.
    Lots of great memories (without us). happy you thoroughly enjoyed the trip.
    Did I tell you we are doing another Alaska trip in June. With a tour this time. You can still join us. lol.

Tot ziens.
    alida

• 22 Februari 2013 - 07:24

Cor En Syl:

WELKOM thuis en wat een mooi foto`s hebben jullie gemaakt,tot gauw gr knuf ,.

• 22 Februari 2013 - 21:29

Michel Hendriks:

Hallo Roel en Ingrid,

Het was weer een genot om jullie verhalen te lezen en nu ook nog foto`s erbij helemaal top.
    Ik hoop binnenkort de albums te zien.

grt Michel

• 23 Februari 2013 - 23:12

Helma:

Hoi Roel en Ingrid, ook wij zijn weer terug van een weekje skiën. Ff de email weer bijwerken. En vervolgens heb ik lekker jullie foto's bekeken. Geweldig! Wat een mooie plaatjes. Groetjes