Perth-Cervantes (Pinnacles)-Kalbarri - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Roel en Ingrid Veer - WaarBenJij.nu Perth-Cervantes (Pinnacles)-Kalbarri - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Roel en Ingrid Veer - WaarBenJij.nu

Perth-Cervantes (Pinnacles)-Kalbarri

Door: Ingrid en Roel

Blijf op de hoogte en volg Roel en Ingrid

30 Januari 2013 | Nederland, Amsterdam

We gaan nu echt beginnen! Na het ontbijt met de taxi naar het autoverhuurbedrijf en ons campertje gehaald. Even wennen met rijden en (paar keer de ruitenwisser aan i.p.v. knipperlicht) aan het links rijden. EBoodschappen gehaald (wat een geld) en op naar onze 1e camping. Onderweg enkele fotostops bij de mobiele duinen, zo heten ze echt, en eenmaal bij de Pinnacles gelijk even een rondje gereden. Prachtig prachtig prachtig! Tijd om de camping te zoeken, zo gevonden, het is niet zo druk meer. Bij het laatste zonlicht weer even terug naar de Pinnacles, nu nog mooier!
De volgende ochtend, vandaag dus, voor de laatste keer nog even terug, ditmaal voor de wandeling. Nu hebben we het echt wel gezien. We gaan vervolgens stukkie rijden, want ja we moeten wel wat kilometers maken deze trip. Uitzichten gaan van eentonig naar schitterend, groen, kustlijn, weidse vlakten en weinig auto's. Laatste stuk over de scenic road en dat was ook echt zo. Weer paar keer uitgestapt voor een fotootje... Reden langs zoutmeren en andere mineraalmeren, varierend van roze tot paars, simpel blauw en wit! Laatste stuk weer langs de kust ditmaal met roze/rood gekleurde rotsen. Toch eerst weer even naar de camping om daarna weer even terug te rijden langs alle uitzichtpunten. Weer een dag voorbij die zeer de moeite waard was.

• 30 Januari 2013 - 15:08

Roel En Ingrid De Veer:

Je hebt een leuk stukkie getiept lieverd! Ik ben trots op je... Je Roel X

• 30 Januari 2013 - 15:14

Mirjam:

Hallo Roel len Ingrid,

Wat leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen. Geniet er lekker van. Rij voorzichtig en heel veel plezier. Tot het volgende bericht !!!!!!!!!!! Groet Mirjam

• 30 Januari 2013 - 15:20

Jouke:

Heeey Veertjes!

Leuk om weer een stukje te lezen! Uiteraard meteen even Google Earth opgestart om even te koekeloeren waar jullie het over hebben ;-) Kan me helemaal voorstellen dat de Pinnacles schitterend zijn in het ondergaande zonnetje en die mineraalmeren zijn ook een apart gezicht!

Genieten en tot het volgende bericht!
    Heh heh...

• 30 Januari 2013 - 16:22

Michel:

Hallo Roel en Ingrid,
    Leuk om weer te lezen dat jullie het goed hebben down under en ik zal jullie blijven volgen
    Maar nu ook graag een foto om te zien dat juliie mooi hebben.

grt Michel

• 30 Januari 2013 - 18:59

Dries En El:

Hallo daar ver weg en toch zo dichtbij op deze manier

Nog niet op Google Earth gekeken, zal wel gaan gebeuren, maar nog leuker is het als Roel die paar fotoos die hij maakt op deze site zet, of is dat toch een lastig technisch gedoe?

Veel plezier
    Dries

• 30 Januari 2013 - 19:56

Sylvia Zwart:

Hoi Ingrid en Roel,
    Sorry door omstandigheden heb ik je geen fijn vakantie kunnen wensen. Maar leuk dat we zo jullie reis verslag kunnen volgen. En nu alsnog een hele fijne vakantie en geniet er volop van. Ziet er nu al goed uit. Inderdaad even vreemd met links rijden maar went snel.
    Groetjes, Sylvia Zwart

• 30 Januari 2013 - 20:39

Alida :

Yup...definitely jealous. Had to look up what pinnacles were. Limestone I read. Gorgeous to see the pictures on the internet. Did you meet up with your friends already?
    Very funny about the wipers. When we were in Australia, we did the same thing. Must be a thing the dutchies do in Aussie. Enjoy your trip. looking for to traveling with you.
    love
    alida

• 01 Februari 2013 - 06:37

John :

Hey Roel,
    lekker temperatuurtje 40 % C. daar lees ik op de site van Jacq en Eduard, ik wil wel ruilen volgens mij gedij je beter in ons hollands klimaat met 10 graden celcius.

Ik hoor het wel.
    Groet John

• 01 Februari 2013 - 18:22

Anouck:

Lieve Roel en Ingrid, jullie zijn opnieuw achteroom en tante geworden. Onze Julse Sibe Tim is 31-1 om 1.24 geboren. Een pittige reis maar met geweldig resultaat!! Alles gaat goed! Aansterken en genieten...... Veel liefs van Julse, Jasper en Nouck.....